Privileged

Alhamdulillah, puasa masuk hari kedua dah. Puasa ganti. Berbuka awal. Pukul 5 ptg. hehe. Sebab tu tunggu sampai nak winter baru nak ganti puasa sebab nak berbuka awal. Anyway, pukul 7 kang dah janji dengan Zaza and friends untuk tgk Prince of Persia! Daripada review from few friends, macam tak sabar nak tgk. Semua kata best giler. Ok, nanti aku tgk dan akan bagi comment.

Progres berjalan juga walaupun semalam aku susah nak tido. Asyik terjaga je. Lepas subuh pun nak tido balik susah. Selalunya senang aje. Now dah start type chapter 6! wohooo! tapiiii…chapter 5 aku buat separuh jalan je. haha. Stucked. So aku buat mana yang aku rasa boleh la dulu. Semangat! Semangat!. Banyak sangat kata-kata semangat dari rakan-rakan dan orang-orang tersayang buatkan aku terharu dan jadi lebih bersemangat nak teruskan perjuangan ni walaupun hampir rebah. Terima kasih. 🙂

Pagi tadi terima sms dari Niza bertanyakan perasaan aku. :-). Risau yer cik Nurul dan Niza aku kecik ati. Takdelah. Aku dah agak mesti Nurul agak risau memandangkan aku pernah merajuk sebelum ni. Tapi itu kes lain. I felt totally left out. Tak payah lah korang risau, aku tak harapkan sangat orang baca blog aku ni. Saja suka-suka tulis. Rekod peribadi sendiri. Blog ni pun bukan aku bagitau pada semua. Hanya orang-orang tertentu je. I give the privileged to only few peoples to peek into my private life. Kalau korang baca, korang tau la apa berlaku pada aku kat sini, kalau korang tak baca pun, aku akan still update korang sesekali psl aku. Cuma aku faham kesibukan masing-masing nak bermail tentang diri masing-masing agak terhad, jadinya aku memudahkan korang dengan bagi link blog aku. Walaupun aku tak e-mail korang, korang masih boleh nak tahu pasal aku. Itu je.

Tadi aku dah email examination office dan bagitau diorang yang aku nak submit thesis by mid july. Patutnya dah e-mail awal sebab I need at least 2 months to notify them so that they can prepare all the paperworks. Mm, kalau hari-hari rajin dan buat keje secara konsisten, insyaAllah boleh siap by mid July. Masalahnya tak all the time ada idea dan tak all the time rajin.:p. Tapi tuh la, depends pada supervisor aku jugak nak edit semua sebab budak-budak nak final exam akhir June and dia confirm busy marking. Jadinya aku nak cuba siapkan awal so that tak clash dgn marking period. Lagipun nanti nak pegi road trip la, nak bersukan la, kena la siapkan jugak keje! huwaaaaaaaaaa!

Baiklah, masa untuk nonton wayang! hehe.

One thought on “Privileged

  1. wawe…thanx. anyway, aku akan sentiasa ada di sini, utk pinjamkan telinga mendengar bagi meringankan beban ko. sorry kalu aku tak memberikan kata2 yang boleh melegakan hati ko.at least, aku harap aku dapat meringankan sedikit sebanyak beban yg ko tanggung. teruskan berusaha dan berusaha. bukan untuk mengalahkan org lain, tapi untuk melepaskan diri dari halangan yg diwujudkan dalam minda kita sendiri.yakin boleh!! =)

Leave a comment